Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce – Soňa SEDLÁKOVÁ
Soňa SEDLÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
Use of marketing in a chosen retail unit
Abstract:
Název bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení změn. Teoretická část práce vychází z analýzy odborné literatury a vysvětlení základních pojmů, jako potřeba, přání, požadavek, marketing a maloobchodní jednotka. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka, konkrétně …moreAbstract:
The title of bachelor work is Use of marketing in a chosen retail unit. The main objective of this bachelor thesis is evaluation of using marketing in a chosen retail unit and potential proposal of change. The theoretical part is based on the analysis of professional literature and investigates basic terminology, such as requirement, wish, needs, marketing and retail unit. In the practical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEDLÁKOVÁ, Soňa. \textit{Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/shleni/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SEDLÁKOVÁ, Soňa. Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Magdalena KESTNEROVÁ -
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
Martina LÍBALOVÁ -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy
Jan Žebrok -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights