Ivana RADOVÁ

Diplomová práce

Zkušenosti začínajících učitelů s reflexí a vedením výuky na Přešticku a Domažlicku.

Experience of beggining teachers with reflection and guiding principles of teaching in Přeštice and Domažlice regions.
Anotace:
Tato diplomová práce na téma Zkušenosti začínajících učitelů s reflexí a vedením výuky na Přešticku a Domažlicku se zabývá problematikou a zkušenostmi začínajících učitelů po vstupu do praxe. S oporou o analýzu reflektivních deníků, provedených polostrukturovaných rozhovorů a pozorováním bylo cílem této práce zjistit, jaké jsou počáteční a nejčastější problémy začínajících učitelů po vstupu do praxe …více
Abstract:
My diploma thesis named Experience of beggining teachers with reflection and guiding principles of teaching in Přeštice and Domažlice regions is focusing on the problems and experience of starting teachers as soon as they start working. The main goal of my research based on the analysis of the reflective diaries, semi-structured interviews and observation was to determine the initial and most common …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Pavla Soukupová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RADOVÁ, Ivana. Zkušenosti začínajících učitelů s reflexí a vedením výuky na Přešticku a Domažlicku.. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy