Bc. Adriana Beratšová
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu
Creation of marketing plan
Abstract:
The subject of the bachelor thesis: “Creation of marketing plan” is to create a marketing plan for the particular company. The first part is concentrated on theoretical circumscription and definition of marketing planning including the definition of all its parts. In the second part it comes to the creation of the marketing plan itself, including analysis of macro- and microenvironment together with …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Návrh marketingového plánu“ je vytvorenie návrhu marketingového plánu konkrétneho podniku. Prvá časť práce je zameraná na teoretické vymedzenie a definíciu marketingového plánovania vrátane všetkých jeho častí. V druhej časti dochádza k tvorbe samotného plánu vrátane analýz marko a mikroprostredia spolu s vytvorením matice SWOT a z nej zostavením marketingových stratégií …víceKlíčová slova
Marketingový plán prípravok analýza Multi-Gyn spoločnosť Marketing plan product analysis company
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/crwd7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Improvement of the IT services within the internal product database of pet nutrition company based on ITIL / ITSM recommendations
Timur Kamaliev -
Economic analysis of new product lines of company Intersnack
Radek Zach -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová