Bc. Jan Horáček

Master's thesis

Programatická reklama

Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje programatickému nákupu reklamy v prostředí digitálního marketingu. Zabývá se vývojem, popisuje jeho princip a používané technologie. Je navržena marketingová kampaň, která se na tento model zaměřuje.
Abstract:
This master thesis focuses on programmatic ad buying in a digital marketing environment. It discusses its development, describes its principle and the technologies used. A marketing campaign is proposed that targets this model.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horáček, Jan. Programatická reklama. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Informatics and System Engineering / Informatics in Public Administration