Ewa Hlaváčová

Diplomová práce

Uživatelské hodnocení a jeho vliv na nákupní rozhodování

User reviews and its influence on purchasing decisions
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjištění, zda uživatelské recenze mají vliv na rozhodnutí o koupi a zda existují charakteristické znaky spojující vnímání pozitivních a negativních recenzí. Diplomová práce se zabývá ochotou ke koupi, kterou jsem analyzovala na základě dostupných recenzí cestovatelského webu TripAdvisor. Teoretická část se zabývá spotřebním chováním a spotřebním chování v online prostředí …více
Abstract:
The main goal of this thesis is determine whether there is a relationship between the willingness to buy and the user reviews in hospitality industry and and whether there are characteristics linking the perception of positive and nega-tive reviews. The thesis deals with the willingness to buy, which I've examined on the basis of available reviews on TripAdvisor. The theoretical part deals with consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55298

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management