Occlusion Culling in Dynamic Scenes – Mgr. Vít Kovalčík, Ph.D.
Mgr. Vít Kovalčík, Ph.D.
Disertační práce
Occlusion Culling in Dynamic Scenes
Occlusion Culling in Dynamic Scenes
Abstract:
This thesis presents a new system for fast rendering of complex scenes. The system is based on occlusion culling, which is resolved with the help of the occlusion query function. The culling algorithm is capable to solve the visibility not only on object level, but is able to cull only specific parts of an object. Furthermore, dynamically changing scenes are also supported natively is such extent that …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o2uja/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2007
- Vedoucí: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Jiří Bittner, Ph.D., doc. RNDr. Roman Ďurikovič, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyDoktorský studijní program / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.