Dopady pandémie covid-19 na marketingovú stratégiu: prípadová štúdia slovenskej cestovnej kancelárie – Vesna Hockicková
Vesna Hockicková
Bachelor's thesis
Dopady pandémie covid-19 na marketingovú stratégiu: prípadová štúdia slovenskej cestovnej kancelárie
Dopady pandémie covid-19 na marketingovú stratégiu: prípadová štúdia slovenskej cestovnej kancelárie
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv pandemie covid-19 na marketingové strategie cestovních kanceláří na Slovensku. Teoretická část práce analyzuje globální a ekonomické dopady pandemie, se zvláštním zaměřením na sektor cestovního ruchu a cestovní kanceláře. Následně jsou prozkoumány klíčové marketingové strategie v sektoru cestovního ruchu a adaptační opatření a inovace marketingových strategií cestovních …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the impact of the covid-19 pandemic on the marketing strategies of travel agencies in Slovakia. The theoretical part of the work analyzes the global and economic impacts of the pandemic, with a special focus on the tourism sector and travel agencies. Subsequently, key marketing strategies in the tourism sector and adaptation measures and innovations in the marketing strategies …moreAbstract:
Táto bakalárska práca skúma vplyv pandémie covid-19 na marketingové stratégie cestovných kancelárií na Slovensku. Teoretická časť práce analyzuje globálne a ekonomické dopady pandémie, s osobitným zameraním na sektor cestovného ruchu a cestovné kancelárie. Následne sú preskúmané kľúčové marketingové stratégie v sektore cestovného ruchu a adaptačné opatrenia a inovácie marketingových stratégií cestovných …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92330
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: Pavel Černý
- Reader: Petr Scholz
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOCKICKOVÁ, Vesna. \textit{Dopady pandémie covid-19 na marketingovú stratégiu: prípadová štúdia slovenskej cestovnej kancelárie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/shtfbv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92330
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Dopady krize způsobené Covid-19 na podnikání v cestovním ruchu v ČR
Petr Trnka -
Dopady covid-19 na cestovní agenturu Alexa
Makovická Makovická -
Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji
Rýdlová Rýdlová