Bc. Rostislav Starý

Diplomová práce

Influencer marketing

Influencer marketing
Anotace:
Tato práce řeší problematiku názorových vůdců v PR a marketingu. Zejména se zaměřuje na možnosti vyhledávání názorových vůdců – v moderní marketingové terminologii „influencerů“ – v sociálních médiích a online prostředí vůbec. Uživatele, které lze na základě těchto online metod označit za názorové vůdce poté konfrontuje s klasickou sociologickou metodologií určování názorových vůdců, konkrétně s tzv …více
Abstract:
This thesis deals with the topic of opinion leaders in PR and marketing. It focuses mainly on the possibility to identify opinion leaders – in modern marketing terminology called “influencers” – in social media and the digital environment as a whole. Users identified as opinion leaders, thanks to digital methodology, were then asked to fill in a questionnaire used in the Test of Personality Strength …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní