Bc. Rostislav Starý
Master's thesis
Influencer marketing
Influencer marketing
Anotácia:
Tato práce řeší problematiku názorových vůdců v PR a marketingu. Zejména se zaměřuje na možnosti vyhledávání názorových vůdců – v moderní marketingové terminologii „influencerů“ – v sociálních médiích a online prostředí vůbec. Uživatele, které lze na základě těchto online metod označit za názorové vůdce poté konfrontuje s klasickou sociologickou metodologií určování názorových vůdců, konkrétně s tzv …viacAbstract:
This thesis deals with the topic of opinion leaders in PR and marketing. It focuses mainly on the possibility to identify opinion leaders – in modern marketing terminology called “influencers” – in social media and the digital environment as a whole. Users identified as opinion leaders, thanks to digital methodology, were then asked to fill in a questionnaire used in the Test of Personality Strength …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aj4sm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Strategie uvedení nového výrobku pro farmaceutický trh
Dagmar Gálová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Influencing on social media
Eliška Jahodová -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Úloha sociálních médií v online PR
Anastasia Banashko