Šárka Hrdinová

Bachelor's thesis

Využití metody Assessment Centre při výběru obchodních zástupců ve společnosti působící v oblasti FMCG

Recruitment and selection of Sales Representatives in the company in the FMCG sector focusing on the methods of Assessment Centre
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navržení kompetenčního modelu pro Assessment Centre ve výrobní společnosti působící v oblasti FMCG. K prověření vybraných kompetencí je využito dotazníkové šetření, jak u obchodních zástupců samotných, tak i u jejich přímých nadřízených. Dalším cílem je navržení několika modelových situací, u kterých je možné sledovat u uchazečů projevy chování, jednotlivé dovednosti …more
Abstract:
The aim of this Bachelor`s Thesis is to design the competency model of the method Assessment Centre in the company in the FMCG sector. The questionnaire of Sales Representatives and Area Sales Managers is used for screening of their competence. The second aim of this thesis is to design a few model situations, which show behaviour, skills, knowledge, experience and other compentence of Sales Representatives …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2012
  • Supervisor: Marek Stříteský
  • Reader: Jan Campbell

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31751

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management