Bc. Petra Synková

Master's thesis

Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco

Internet marketing of the Imperial Art Deco hotel
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem „Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco“ se zabývá internetovým hotelovým marketingem. Cílem první, teoretické části je vymezení specifik internetového marketingu a definice marketingových nástrojů, tedy marketingového a komunikačního mixu v prostředí internetu. Předmětem druhé, analytické části je za využití těchto informací zanalyzovat internetový marketing hotelu …more
Abstract:
This thesis entitled "Internet marketing at Art Deco Imperial Hotel" focusses on hotel internet marketing. The aim of the first theoretical part is to define the specifics of internet marketing and outline a definition of marketing tools, i.e. the marketing and communication mix in the internet environment. The subject of the second analytical part is the application of this information to analyse …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Klánová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze