Analýza budování značky vybraného podniku – Bc. Matej Vravko
Bc. Matej Vravko
Diplomová práce
Analýza budování značky vybraného podniku
Brand building analysis in the company
Abstract:
The objective of the submitted thesis: “ Brand building analysis in the company ” is to analyze all concrete activities focused on brand building and critical evaluation of the link with fixed brand building strategy in the company. For the analysis was chosen slovak producer of alcoholic bevereages Imperator. There was done the analysis of brand building approach for the corporate brand, including …víceAbstract:
Předmětem diplomové práce „Analýza budování značky vybraného podniku“ je analýza konkrétních aktivit zaměřených na budování značky a kritické zhodnocení jejich návaznosti na stanovenou strategii budování značky v podniku. Pro analýzu byl zvolen slovenský výrobce alkoholických nápojů Imperator. Pro tuto značku byla provedena analýza strategie jejího budování a konkrétních aktivit sloužících k podpoře …víceKlíčová slova
Značka budování značky řízení značky identita značky image značky hodnota značky povědomí o značce komunikační nástroje korporátní značka brandingová strategie Brand brand building brand management brand identity brand image brand equity brand awareness communication tools corporate brand brand strategy
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t9pl9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Michal Kozub
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Analýza strategie budování firemní značky
Zuzana Kulíšková -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Differences in the use of communication tools among European cultures
Nicole Knöpfli -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková