Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku – Alena TISOŇOVÁ
Alena TISOŇOVÁ
Bachelor's thesis
Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku
Development of an initial reading of pre-primary age children
Abstract:
The bachelor´s thesis focuses on children´s early reading development in their pre-primary age. The theoretical part processes gained professional experience regarding a personality of preschool age child, its overall development and readiness to primary school admission. We point to preschool age children´s early literacy in the field of early reading in the context of pre-primary education. The empirical …moreAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na rozvoj počiatočného čítania detí predprimárneho veku. V teoretickej časti sú spracované získané odborné poznatky viažuce sa na osobnosť dieťaťa predškolského veku, na jeho celkový vývoj a pripravenosť na vstup do základnej školy. Poukazujeme na ranú gramotnosť detí predškolského veku v oblasti počiatočného čítania v kontexte predprimárneho vzdelávania. Empirická časť …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Accessible from:: 5. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TISOŇOVÁ, Alena. Rozvoj počátečního čtení dítěte preprimárního věku. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Vplyv predškolského zariadenia na optimálny rozvoj osobnosti dieťaťa
Adriana SOJAKOVÁ -
Vývoj Teórie mysle od staršieho školského veku do adolescencie
Martin Jáni -
Hodnotenie motorických a balančných schopností detí školského veku.
Renáta NOVÁKOVÁ -
Školská zrelosť žiaka ako predpoklad vstupu do 1. r. ZŠ v matematike
Katarína Hepnerová