Bc. Magdaléna Rybáková

Master's thesis

Uplatňování marketingu ve stavebnictví

The application of marketing in the construction industry
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je analýza integrované marketingové komunikace vybraných subjektů, které působí ve stavebnictví. V první části mé práce jsem se soustředila na proces vývoje integrované marketingové komunikace, jejích výhod a nevýhod, její podstaty a nástrojů, které jsou používány v praxi. V druhé části mé práce jsem analyzovala a komparovala realizované aktivity společností Metrostav a.s …more
Abstract:
The topic of my thesis is an analysis of integrated marketing communications of selected entities operating in the construction industry. In the first part of my work I focused on the process of developing integrated marketing communication, its advantages and disadvantages, its nature and the tools that are used in practice. In the second part of my work I analyzed and compared the activities implemented …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní