Analýza segmentů trhu hotelu CENTRO Hustopeče a.s. – Bc. Hana KINCLOVÁ
Bc. Hana KINCLOVÁ
Master's thesis
Analýza segmentů trhu hotelu CENTRO Hustopeče a.s.
The Market Segment Analysis of the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na segmentaci trhu hotelu CENTRO Hustopeče a.s. Cílem práce je definovat jednotlivé segmenty dle zvolených segmentačních kritérií, provést sběr a analýzu dat týkajících se počtu zákazníků a dle nalezených výsledků navrhnout firmě možné způsoby marketingové komunikace pro zvolené segmenty. Teoretická část se zabývá segmentací trhu, marketingem cestovního ruchu a konkrétními …moreAbstract:
The thesis focuses on the market segment analysis of the hotel CENTRO Hustopeče a.s. The aim of the thesis is to define segments according to chosen segmentation criteria, to collect and analyze data connected with the amount of customers and to recommend the possibilities of marketing communication for chosen segments. The theoretical part deals with market segmentation, tourism marketing and particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2015
Accessible from:: 25. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KINCLOVÁ, Hana. Analýza segmentů trhu hotelu CENTRO Hustopeče a.s.. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.11.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Human Studies / English Philology - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights