Zuzana Kawuloková

Bachelor's thesis

Měření spokojenosti účastníků mezinárodní konference eBF

Evaluation of Participant Satisfaction with International eBF Conference
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá oblast event marketingu jako nového nástroje marketingové komunikace, kde jsou emoce velmi účinný způsob, jak přimět zákazníka, aby se identifikoval s určitou značkou či produktem. Teoretická část je věnována typologii eventů a možnostem, jak navrhnout koncept událostí tak, aby se docílilo jedinečnosti a úspěchu. V praktické části se zaměřuje na analýzu jednotlivých kritérií …more
Abstract:
This bachelor thesis explores event marketing as a new marketing communication tool, where emotions are a very effective way to get the customer to identify with a particular brand or product. The theoretical part is devoted to a typology of events and ways of de-signing the concept of an event in order to achieve uniqueness and success. The practical part focuses on an analysis of the criteria which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kawuloková, Zuzana. Měření spokojenosti účastníků mezinárodní konference eBF. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.