Úprava marketingové komunikace společnosti OKIM s.r.o. – Nikola KONŮPKOVÁ
Nikola KONŮPKOVÁ
Bakalářská práce
Úprava marketingové komunikace společnosti OKIM s.r.o.
Modification of marketing communication of OKIM s.r.o.
Anotace:
Marketingová komunikace (propagace) je jednou z částí marketingového mixu. Studie prokázaly důležitost šíření povědomí o značce a kladného vztahu zákazníka k ní. OKIM je znám především pro svůj prodej vozů Škoda - tento fakt má své přínosy, ale také způsobuje zastínění značky OKIM značkou Škoda. Z těchto důvodů se tato práce zaměřila na přípravu podkladů pro úpravu marketingové komunikace společnosti …víceAbstract:
Markting communication (promotion) is one of the components of the marketing mix. Studies have proven the importance of spreading brand awareness and cultivating a positive customer relationship with it. OKIM is primarily known for selling Škoda cars - this fact has its benefits, but also causes OKIM´s brand name to be overshadowed by the Škoda brand name. For these reasons, this thesis focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONŮPKOVÁ, Nikola. \textit{Úprava marketingové komunikace společnosti OKIM s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/siv2pl/.
Jak správně citovat práci
KONŮPKOVÁ, Nikola. Úprava marketingové komunikace společnosti OKIM s.r.o.. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Lucie Vavříková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace drobného podniku pro zvýšení povědomí o firmě a značce
Aneta Tomčalová