Návrh marketingové komunikace Grand Prix Čelákovice v kulturistice – Miroslav TICHÝ
Miroslav TICHÝ
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace Grand Prix Čelákovice v kulturistice
Proposal of Marketing Communication of Grand Prix Čelákovice in Body-Building
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové komunikace soutěže Grand Prix Čelákovice v kulturistice. Tato soutěž má dlouholetou tradici, pro jejíž zachování je uplatňování pravidel a zásad marketingu klíčové. Hlavní tematika práce je zasazena do širšího teoretického rámce, v němž podáváme přehled o marketingu, marketingovém mixu a marketingové komunikaci, se zřetelem na sportovní marketing, a také …víceAbstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to present a proposal of marketing communication of the body-building competition Grand Prix Čelákovice. This competition has a tradition of many year´s standing and implementing marketing rules and principles is crucial in order to preserve it. The general subject of the thesis is discussed within a broader theoretical framework in which the author provides an overview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TICHÝ, Miroslav. Návrh marketingové komunikace Grand Prix Čelákovice v kulturistice. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu a trenérství
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva