Marie Fajstavrová

Diplomová práce

Marketingová komunikace v prostředí startupu

Marketing Communication in Startup Environment
Anotace:
Malé startupy jsou jedním z největších přínosů nové doby. Typické pro tento typ podnikání je přinášet zásadní inovace stávajích služeb a aplikací. Základním kamenem je vize a moderní způsob vedení firmy s návazností na tradiční uchopení podnikání. Často se však setkáváme s problémy, kdy s rychlým startem přichází i rychlejší pád a startupy tak po pár letech odcházejí z trhu. Při snaze se uchytit na …více
Abstract:
Small Start-Ups are one of the biggest invention of the new era. Their main goal is to bring up essential innovation of current services and applications. The core stone of this type of business is a modern vision and modern way to handle company management united with modernized traditional approach. We often encountered difficulties, that come along with the quick start of the business following …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace