Marketingová komunikace v prostředí startupu – Marie Fajstavrová
Marie Fajstavrová
Diplomová práce
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marketing Communication in Startup Environment
Anotace:
Malé startupy jsou jedním z největších přínosů nové doby. Typické pro tento typ podnikání je přinášet zásadní inovace stávajích služeb a aplikací. Základním kamenem je vize a moderní způsob vedení firmy s návazností na tradiční uchopení podnikání. Často se však setkáváme s problémy, kdy s rychlým startem přichází i rychlejší pád a startupy tak po pár letech odcházejí z trhu. Při snaze se uchytit na …víceAbstract:
Small Start-Ups are one of the biggest invention of the new era. Their main goal is to bring up essential innovation of current services and applications. The core stone of this type of business is a modern vision and modern way to handle company management united with modernized traditional approach. We often encountered difficulties, that come along with the quick start of the business following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/okpje/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení rozvoje podniku
Jiří Jakubec -
Strategické řízení zvoleného podniku
Terezie Fleisnerová -
Finanční řízení podniku - významný faktor konkurenceschopnosti podniku
Jana Kuráňová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Slávek Boch -
Strategické řízení marketingu v podniku
Nikol Tatiana Ilavská -
Strategické řízení malého a středního podniku
Jakub Fleško