Marie Fajstavrová

Master's thesis

Marketingová komunikace v prostředí startupu

Marketing Communication in Startup Environment
Abstract:
Malé startupy jsou jedním z největších přínosů nové doby. Typické pro tento typ podnikání je přinášet zásadní inovace stávajích služeb a aplikací. Základním kamenem je vize a moderní způsob vedení firmy s návazností na tradiční uchopení podnikání. Často se však setkáváme s problémy, kdy s rychlým startem přichází i rychlejší pád a startupy tak po pár letech odcházejí z trhu. Při snaze se uchytit na …more
Abstract:
Small Start-Ups are one of the biggest invention of the new era. Their main goal is to bring up essential innovation of current services and applications. The core stone of this type of business is a modern vision and modern way to handle company management united with modernized traditional approach. We often encountered difficulties, that come along with the quick start of the business following …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2022
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication