Marketingová komunikace v prostředí startupu – Marie Fajstavrová
Marie Fajstavrová
Master's thesis
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marketing Communication in Startup Environment
Abstract:
Malé startupy jsou jedním z největších přínosů nové doby. Typické pro tento typ podnikání je přinášet zásadní inovace stávajích služeb a aplikací. Základním kamenem je vize a moderní způsob vedení firmy s návazností na tradiční uchopení podnikání. Často se však setkáváme s problémy, kdy s rychlým startem přichází i rychlejší pád a startupy tak po pár letech odcházejí z trhu. Při snaze se uchytit na …moreAbstract:
Small Start-Ups are one of the biggest invention of the new era. Their main goal is to bring up essential innovation of current services and applications. The core stone of this type of business is a modern vision and modern way to handle company management united with modernized traditional approach. We often encountered difficulties, that come along with the quick start of the business following …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/okpje/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategické řízení rozvoje podniku
Jiří Jakubec -
Strategické řízení zvoleného podniku
Terezie Fleisnerová -
Finanční řízení podniku - významný faktor konkurenceschopnosti podniku
Jana Kuráňová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Slávek Boch -
Strategické řízení marketingu v podniku
Nikol Tatiana Ilavská -
Strategické řízení malého a středního podniku
Jakub Fleško