The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector – Arun Ronal Antony
Arun Ronal Antony
Diplomová práce
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá hluboký dopad digitálního marketingu a algoritmů sociálních médií na rozhodovací procesy spotřebitelů v sektoru elektronického obchodu. Jak se digitální platformy vyvíjejí, významně formují chování, preference a nákupní vzory spotřebitelů. Na základě významného vzorku převážně z Indie a Česka výzkum poskytuje náhledy do složitého vztahu mezi marketingovými strategiemi a …víceAbstract:
This thesis examines the profound impact of digital marketing and social media algorithms on consumer decision-making within the e-commerce sector. As digital platforms evolve, they significantly shape consumer behavior, preferences, and purchasing patterns. With a significant sample predominantly from India and Czechia, the research provides insights into the intricate relationship between marketing …víceKlíčová slova
Digitální marketing Algoritmy sociálních médií Rozhodování spotřebitelů Elektronický obchod Chování při nakupování online Personalizovaná reklama Marketing influencerů Důvěra spotřebitelů Sociální důkaz Personalizace algoritmů Angažovanost spotřebitelů Marketingové strategie Věrnost značce Demografický vliv Psychologie online spotřebiteleKeywords
Digital Marketing Social Media Algorithms Consumer Decision-Making E-commerce Online Shopping Behavior Personalized Advertising Influencer Marketing Consumer Trust Social Proof Algorithmic Personalization Consumer Engagement Marketing Strategies Brand Loyalty Demographic Influence Online Consumer Psychology
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Aleš Kubíček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RONAL ANTONY, Arun. \textit{The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/sj7z3e/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Tatiana Bachledová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Kateřina Plichtová -
Správanie zákazníka pri nakupovaní na e-shopoch s ohľadom na zmenu menového kurzu
Ema Poliaková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Jan Kalaš -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová