Kmeny Myšlení: Moderní umění jako kořeny Inovativního vzdělávání – Bc. Laura Hatlapatková
Bc. Laura Hatlapatková
Master's thesis
Kmeny Myšlení: Moderní umění jako kořeny Inovativního vzdělávání
Trunks of Thought: Modern Art as the Roots of Innovative Education
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním vztahu mezi moderním výtvarným uměním a pedagogikou s důrazem na akční umění, konceptuální umění a landart. Teoretická část se věnuje prozkoumání těchto uměleckých směrů a jejich edukačního potenciálu v kontextu základního školního vzdělávání. Zaměřuje se na analýzu přístupů k aktivnímu učení a tvorby učebních plánů s přihlédnutím k autorčiným osobním zkušenostem …moreAbstract:
This master‘s thesis explores the relationship between modern visual arts and pedagogy, focusing on action art, conceptual art, and landart. The theoretical part investigates these artistic movements and their educational potential in the context of elementary education. It examines approaches to active learning and the creation of curricula, considering the author‘s personal experiences with action …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ws210/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: MgA. Bc. Marta Kovářová, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teacher Training in Arts and Visual Creative Works / Secondary School Teacher Training in Arts and Visual Creative Works
Theses on a related topic
-
Srovnání implementace kurikula v předškolním vzdělávání
Veronika GAJDOVÁ -
Environmentální vzdělávání a způsob jeho implementace do státního kurikula jako důkaz o nutnosti kritické pedagogiky
Jiří Havelka -
Implementace průřezových témat do výuky přírodopisu na základních školách
Markéta DUŽÍ -
Specifikace řemesla a tradice na Moravě a jejich implementace do kurikula vybrané střední školy.
Michaela TRCHALÍKOVÁ -
Aktuální stav implementace kurikula zaměřeného na rozvoj informatického myšlení v podmínkách českých škol
Denisa MINÁŘOVÁ -
Historie volyňských Čechů a implementace tohoto tématu do výuky na základních a středních školách.
Jiří ŠKRABAL -
Croquis jako nástroj geografického myšlení 11-15 letých žáků ve Francii.
Tereza Vávrová -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová