Die konstruktivistische Lerntheorie und ihre Konsequenzen für den DaF-Unterricht – Bc. Tomáš VYMAZAL
Bc. Tomáš VYMAZAL
Diplomová práce
Die konstruktivistische Lerntheorie und ihre Konsequenzen für den DaF-Unterricht
The Constructivist Learning Theory and its Implications for German as a Second Language
Abstract:
This thesis deals with the constructivist learning theory, applied to German as a foreign language (DaF). The work is divided into seven chapters. The first chapter explains the basic concepts of didactics, together with the theoretical basis of modern education. The second chapter discusses the different directions of the pedagogical constructivism, with the advantages and disadvantages of this philosophical …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá konstruktivistickou teorií výuky, aplikovanou na výuku němčiny jako cizího jazyka (DaF). Práce je rozdělena do sedmi kapitol. V jednotlivých kapitolách jsou vysvětleny základní pojmy didaktiky, spolu se základními teoretickými východisky moderní výuky. Druhá kapitola blíže rozebírá jednotlivé směry pedagogického konstruktivismu, spolu s uvedením výhod a nevýhod tohoto filozofického …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dietmar Heinrich, Dipl. ped.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYMAZAL, Tomáš. Die konstruktivistische Lerntheorie und ihre Konsequenzen für den DaF-Unterricht. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Pohled studentů PF JU na alternativní přístupy ve vzdělávání a na případné využití těchto metod ve vlastní praxi
Lucie MIESBAUEROVÁ -
Výchova dětí s poruchou autistického spektra ve starším školním věku ve Středočeském kraji
Denisa Ovečková -
Motivace jako klíčový faktor v alternativním vzdělávání: Pohled učitelů na úspěšné přístupy ve výuce ve vybraných alternativních školách
Lukáš FUKA -
Strategické hry ve vzdělávání
Barbora GAĎOURKOVÁ -
Inovace ve vzdělávání v prostředí MŠ se zaměřením na materiálně didaktické prostředky
Sabina DRTILOVÁ -
Využití metod alternativních škol ve vzdělávání dospělých
Eva TRÁVNÍČKOVÁ -
Využití metod alternativních škol ve vzdělávání dospělých
Eva TRÁVNÍČKOVÁ -
Alternativní komunikace ve vzdělávání žáků s postižením
Lucie Šuchmová