Trang Dinh Huyen

Master's thesis

Analýza marketingové strategie značky Jacobs

Marketing strategy analysis of coffee brand Jacobs
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií značky Jacobs, která patří mezi globální značky firmy Jacobs Douwe Egberts. Cílem práce je analýza marketingové strategie a na základně vlastního dotazníkového šetření navrhnout aktivity na zlepšení té stávající. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní teoretické poznatky o marketingu obecně, značce a její roli v marketingu je věnována jedna subkapitola …more
Abstract:
The Master thesis deals with marketing strategy analysis of coffee brand Jacobs, which is one of global brands of Jacobs Douwe Egberts company. The goal of this diploma thesis is the analysis of marketing strategy and on the basis of questionnaire survey there are suggested activities to improve current marketing strategies. In the theoretical part there are summarized main theoretical findings about …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2017
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Lukáš Menčík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69381

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod