Analýza marketingové strategie značky Jacobs – Trang Dinh Huyen
Trang Dinh Huyen
Master's thesis
Analýza marketingové strategie značky Jacobs
Marketing strategy analysis of coffee brand Jacobs
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií značky Jacobs, která patří mezi globální značky firmy Jacobs Douwe Egberts. Cílem práce je analýza marketingové strategie a na základně vlastního dotazníkového šetření navrhnout aktivity na zlepšení té stávající. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní teoretické poznatky o marketingu obecně, značce a její roli v marketingu je věnována jedna subkapitola …moreAbstract:
The Master thesis deals with marketing strategy analysis of coffee brand Jacobs, which is one of global brands of Jacobs Douwe Egberts company. The goal of this diploma thesis is the analysis of marketing strategy and on the basis of questionnaire survey there are suggested activities to improve current marketing strategies. In the theoretical part there are summarized main theoretical findings about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69381
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2017
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Lukáš Menčík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69381
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Káva jako módní trend
Tereza Holotíková -
Káva a její sociokulturní aspekty
Vendula Hrušková