Trang Dinh Huyen

Diplomová práce

Analýza marketingové strategie značky Jacobs

Marketing strategy analysis of coffee brand Jacobs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií značky Jacobs, která patří mezi globální značky firmy Jacobs Douwe Egberts. Cílem práce je analýza marketingové strategie a na základně vlastního dotazníkového šetření navrhnout aktivity na zlepšení té stávající. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní teoretické poznatky o marketingu obecně, značce a její roli v marketingu je věnována jedna subkapitola …více
Abstract:
The Master thesis deals with marketing strategy analysis of coffee brand Jacobs, which is one of global brands of Jacobs Douwe Egberts company. The goal of this diploma thesis is the analysis of marketing strategy and on the basis of questionnaire survey there are suggested activities to improve current marketing strategies. In the theoretical part there are summarized main theoretical findings about …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Lukáš Menčík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69381

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod