Andrea Henclová
Bachelor's thesis
Vnímání regionální značky - Orlické hory
Regional Brand Perception
Abstract:
Cílem práce je určit pozici zvolené regionální značky v daném mikroregionu pomocí dotazníkového šetření, které je nutné pro sběr dat. V teoretické části bakalářské práce je potřebné definovat základní pojmy a metody, které slouží pro lepší přehlednost regionálního značení. Vlastní část práce se zabývá charakteristikou regionu Orlické hory, dále značkou ORLICKÉ HORY originální produkt a především průzkumem …moreAbstract:
The aim of thesis is to determine the position of selected regional brand in microregion through a questionnaire survey, which is necessary for data collection. The theoretical part of the work deals with define the basic concepts and methods, that used for better clarity of regional labeling. The own part deals with the characteristics of the region Eagle mountains, and also brand ORLICKÉ HORY original …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HENCLOVÁ, Andrea. \textit{Vnímání regionální značky - Orlické hory}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/sjmgag/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Radim Novotný
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights