Lucie FOLTOVÁ

Master's thesis

Reformní proudy v podmínkách současné primární školy

The reform streams in terms of current primary school
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o reformních proudech primárního vzdělávání, které jsou v současnosti v České republice k dispozici. Teoretická část se zabývá nynější podobou primárního vzdělávání, jeho strukturou a možnostmi, které žákům nabízí. Podrobněji se pak zabývá alternativními školami, které u nás momentálně fungují, a zaměřuje se na jejich charakteristiku. Empirická část se pak zabývá případovou …more
Abstract:
This thesis deals with the reform of primary education streams that are currently available in the Czech Republic. The theoretical part deals with the current form of primary education, its structure and possibilities that are offered to pupils. In detail, it deals with alternative schools that are working at the moment, and focuses on their characteristics. The empirical part deals with a case study …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. MgA. Žaneta Káňová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FOLTOVÁ, Lucie. Reformní proudy v podmínkách současné primární školy. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta