Reformní proudy v podmínkách současné primární školy – Lucie FOLTOVÁ
Lucie FOLTOVÁ
Master's thesis
Reformní proudy v podmínkách současné primární školy
The reform streams in terms of current primary school
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o reformních proudech primárního vzdělávání, které jsou v současnosti v České republice k dispozici. Teoretická část se zabývá nynější podobou primárního vzdělávání, jeho strukturou a možnostmi, které žákům nabízí. Podrobněji se pak zabývá alternativními školami, které u nás momentálně fungují, a zaměřuje se na jejich charakteristiku. Empirická část se pak zabývá případovou …moreAbstract:
This thesis deals with the reform of primary education streams that are currently available in the Czech Republic. The theoretical part deals with the current form of primary education, its structure and possibilities that are offered to pupils. In detail, it deals with alternative schools that are working at the moment, and focuses on their characteristics. The empirical part deals with a case study …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. MgA. Žaneta Káňová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FOLTOVÁ, Lucie. Reformní proudy v podmínkách současné primární školy. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu
Daniela Berezová -
Syndrom CAN z pohledu rodičů dětí vzdělávaných v klasické a alternativní škole
Šárka Mánková -
Alternativní formy základního vzdělávání v České republice z pohledu rodičů
Radka BLAŽKOVÁ -
Alternativní způsoby vzdělávání osob se sluchovým postižením
Kateřina Hakenová -
Alternativní koncepce v předškolním vzdělávání
Šárka Krejčovská -
Polytechnické vzdělávání v klasických a alternativních mateřských školách
Eva GRAMBALOVÁ -
Rodiče předškolních dětí a jejich preference ve vzdělávání dětí v klasických, Montessori a lesních mateřských školách.
Markéta TŘEŠŇÁKOVÁ -
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
Renáta Straková