Reformní proudy v podmínkách současné primární školy – Lucie FOLTOVÁ
Lucie FOLTOVÁ
Diplomová práce
Reformní proudy v podmínkách současné primární školy
The reform streams in terms of current primary school
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o reformních proudech primárního vzdělávání, které jsou v současnosti v České republice k dispozici. Teoretická část se zabývá nynější podobou primárního vzdělávání, jeho strukturou a možnostmi, které žákům nabízí. Podrobněji se pak zabývá alternativními školami, které u nás momentálně fungují, a zaměřuje se na jejich charakteristiku. Empirická část se pak zabývá případovou …víceAbstract:
This thesis deals with the reform of primary education streams that are currently available in the Czech Republic. The theoretical part deals with the current form of primary education, its structure and possibilities that are offered to pupils. In detail, it deals with alternative schools that are working at the moment, and focuses on their characteristics. The empirical part deals with a case study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOLTOVÁ, Lucie. Reformní proudy v podmínkách současné primární školy. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu
Daniela Berezová -
Syndrom CAN z pohledu rodičů dětí vzdělávaných v klasické a alternativní škole
Šárka Mánková -
Alternativní formy základního vzdělávání v České republice z pohledu rodičů
Radka BLAŽKOVÁ -
Alternativní způsoby vzdělávání osob se sluchovým postižením
Kateřina Hakenová -
Alternativní koncepce v předškolním vzdělávání
Šárka Krejčovská -
Polytechnické vzdělávání v klasických a alternativních mateřských školách
Eva GRAMBALOVÁ -
Rodiče předškolních dětí a jejich preference ve vzdělávání dětí v klasických, Montessori a lesních mateřských školách.
Markéta TŘEŠŇÁKOVÁ -
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
Renáta Straková