Kirill Denissov
Bachelor's thesis
Social Media as a Sales Channel
Social Media as a Sales Channel
Anotácia:
Cílem práce je zmapovat skutečnou efektivitu a spolehlivost používání sociálních médií pro prodej společnosti. Za tímto účelem bude proveden výzkum mnoha témat, včetně přehledu sociálních médií jako moderního společenského jevu, moderního stavu elektronického obchodu a souvisejícího on-line marketingu a obchodních aktivit. Práce bude napsána v malém až středně velkém rozsahu, což znamená, že bude podrobně …viacAbstract:
The aim of the thesis is to measure real effectiveness and reliability of using social media for company’s sales. In order to do that, research on numerous topics will be conducted, including overview of Social Media as a modern societal phenomenon, modern state of e-commerce and related online marketing and business activities. The thesis will be written in small-to-medium scope, meaning that only …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y1a3l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova