Kirill Denissov

Bakalářská práce

Social Media as a Sales Channel

Social Media as a Sales Channel
Anotace:
Cílem práce je zmapovat skutečnou efektivitu a spolehlivost používání sociálních médií pro prodej společnosti. Za tímto účelem bude proveden výzkum mnoha témat, včetně přehledu sociálních médií jako moderního společenského jevu, moderního stavu elektronického obchodu a souvisejícího on-line marketingu a obchodních aktivit. Práce bude napsána v malém až středně velkém rozsahu, což znamená, že bude podrobně …více
Abstract:
The aim of the thesis is to measure real effectiveness and reliability of using social media for company’s sales. In order to do that, research on numerous topics will be conducted, including overview of Social Media as a modern societal phenomenon, modern state of e-commerce and related online marketing and business activities. The thesis will be written in small-to-medium scope, meaning that only …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

Všechny práce