Gabriela ZÁHOROVSKÁ

Bakalářská práce

Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín

Marketing Mix of ALCEDO - Leisure Centre in Vsetin
Anotace:
V bakalářské práci bude zkoumána problematika marketingového mixu služeb organizace ALCEDO - středisko volného času Vsetín. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se bude zabývat neziskovým sektorem, marketingovým mixem služeb, popisu jednotlivých částí marketingového mixu, SWOT analýzou a výzkumem. V praktické části budou převedeny teoretické poznatky do praxe …více
Abstract:
In the Bachelor thesis I am going to study the problems of the marketing mix of the services of the organisation ALCEDO - Leisure Centre in Vsetin. My work is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part I am going to deal with non-profit sector, the marketing mix of services, the description of particular parts of marketing mix, SWOT analysis and research. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Kateřina Korčáková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZÁHOROVSKÁ, Gabriela. Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing