Bc. Tomáš Svoboda

Master's thesis

Značka jako zábava

Branded Entertainment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá relativně novým netradičním nástrojem propagačního mixu branded entertainment. Zkoumá jeho podoby a definuje důvody jeho vyšší efektivity oproti tradiční televizní reklamě. Součástí deskripce branded entertainment je i porovnání s jeho starší variantou product placement. Pro tyto účely využívá práce příkladů z praxe, ve kterých poukazuje na nedostatky staršího konceptu a předkládá …more
Abstract:
The diploma thesis deals with a relatively new tool of non-traditional promotional mix called branded entertainment. It examines its form and defines the reasons for its higher efficiency compared to traditional television advertising. A part of the description of branded entertainment is its comparison with older variant product placement. For this purpose, the work uses examples from practice, in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2012
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication