Bc. Lenka Šuláková

Diplomová práce

Percepce reklamy obsahující genderové stereotypy u studentů a studentek UPCE

The reception of gender-stereotypical advertisement by the students of UPCE
Anotace:
Práce se zaměřuje na to, jak je u studentů a studentek KSV UPCE vnímána genderově stereotypní reklama a sexismus na příkladu 10 vybraných reklam. Pomocí 8 případových studií práce poukazuje na to, jak se vnímání mění podle sociodemografických a sociopolitických charakteristik - jako je pohlaví, věk, lokální a etnická příslušnost, příjmová kategorie a ideologie.
Abstract:
This thesis aim´s for how perceive students KSV UPCE gender-stereotypical advertisement and sexism for example of 10 choice advertisement. The thesis point out trought 8 case studies how changes the reception according to sex, age, local, ethnic and entry classification and ideology.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Petr Pabian, Th.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šuláková, Lenka. Percepce reklamy obsahující genderové stereotypy u studentů a studentek UPCE. Pardubice, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická