Percepce reklamy obsahující genderové stereotypy u studentů a studentek UPCE – Bc. Lenka Šuláková
Bc. Lenka Šuláková
Master's thesis
Percepce reklamy obsahující genderové stereotypy u studentů a studentek UPCE
The reception of gender-stereotypical advertisement by the students of UPCE
Abstract:
Práce se zaměřuje na to, jak je u studentů a studentek KSV UPCE vnímána genderově stereotypní reklama a sexismus na příkladu 10 vybraných reklam. Pomocí 8 případových studií práce poukazuje na to, jak se vnímání mění podle sociodemografických a sociopolitických charakteristik - jako je pohlaví, věk, lokální a etnická příslušnost, příjmová kategorie a ideologie.Abstract:
This thesis aim´s for how perceive students KSV UPCE gender-stereotypical advertisement and sexism for example of 10 choice advertisement. The thesis point out trought 8 case studies how changes the reception according to sex, age, local, ethnic and entry classification and ideology.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2011
- Supervisor: Mgr. Petr Pabian, Th.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠULÁKOVÁ, Lenka. \textit{Percepce reklamy obsahující genderové stereotypy u studentů a studentek UPCE}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2011. Available from: https://theses.cz/id/skcsy4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šuláková, Lenka. Percepce reklamy obsahující genderové stereotypy u studentů a studentek UPCE. Pardubice, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Sociology / Social Anthropology
Theses on a related topic
-
Diferenciace mezd v České republice podle vybraných charakteristik
Dominika Strumienská -
Účtování a vykazování leasingu podle ČÚS a IFRS 16 ve vybrané obchodní korporaci
Tereza MATIÁŠOVÁ -
Sexismus v kontextu genderově podmíněného sexuálního násilí
Magdaléna Hrdinová -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Denisa Veselá -
Sexismus z pohledu současného feminismu
Tereza HANUSKOVÁ -
Genderové stereotypy v české reklamě
Tereza Bílá