Tereza KINDLOVÁ

Diplomová práce

Vliv marketingových schopností na výkonnost firem v odvětví maloobchodu ve Středočeském kraji

The effects of marketing capabilities on the performance of retail enterprises in the Central Bohemian Region
Anotace:
Motivací pro výzkum marketingových schopností firem byla jednak replikace významné studie od Weerawardena (2003) na českých datech a získání zkušeností v oblasti strategického řízení a marketingového mixu. Tato práce je tedy založená na marketingových teoriích, které z pohledu odborné literatury ovlivňují výkonnost firmy. První z nich je teorie založená na zdrojích (Resource-Based View, RBV) a druhá …více
Abstract:
The motivation for research into the marketing capabilities of companies was, on the one hand, the replication of a significant study by Weerawardena (2003) on Czech data and the acquisition of experience in the field of strategic management and marketing mix. This work is therefore based on marketing theories that, from the point of view of the literature, affect the performance of the company. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KINDLOVÁ, Tereza. Vliv marketingových schopností na výkonnost firem v odvětví maloobchodu ve Středočeském kraji. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management

Práce na příbuzné téma