Bc. Dominika HOMOLKOVÁ

Diplomová práce

Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu

Advertising investments and their returnability, comparison of companies with different market position
Anotace:
Práce popisuje vytvoření reklamy s optimální výší nákladů a rozdíly mezi trhem průmyslu a trhem služeb. Cílem práce je zanalyzovat, porovnat a zhodnotit investice do reklamy u stavební firmy Nepro stavební s.r.o. a u poradenské firmy Green 4 YOU s.r.o.
Abstract:
This thesis describes the creation of an optimal amount of advertising costs and differences between the industrial market and market services. Main goal of thesis is to analyze, compare and evaluate investments into commercial by building company ?Nepro stavební s.r.o.? and consulting company ?Green 4 YOU s.r.o.?
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOMOLKOVÁ, Dominika. Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management