Optimalizační techniky v Unreal Enginu 4 – Jan Trubač
Jan Trubač
Bakalářská práce
Optimalizační techniky v Unreal Enginu 4
Optimization Techniques in Unreal Engine 4
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá Unreal Enginem 4, což je herní engine, který slouží nejen k tvorbě počítačových her, ale rovněž k vytváření vizualizací, animací atd. Práce je především zaměřena na možnosti optimalizace při tvorbě realisticky vypadající scény. Na teoretické poznatky, popsány v první části, navazuje praktická část, která tyto techniky demonstruje na scéně pro 3D vizualizaci v architektuře …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with Unreal Engine 4, a game engine that is used to create not only computer games but also visualizations, animations, etc. The work is mainly focused on optimization possibilities during creation a realistically looking scene. Theoretical knowledge, described in the first part, is put into practice in the following, which demonstrates these techniques on the scene for 3D …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Michal Krumnikl
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRUBAČ, Jan. \textit{Optimalizační techniky v Unreal Enginu 4} Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/skwx34/. [cit. 2024-04-17].
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie
Práce na příbuzné téma
-
Grafický prostor - vizualizace architektury v kontextu nových médií
Zdeněk Růžička -
Modelování 3D objektů, jejich aplikace a vizualizace v architektuře
Jiří Jaroš -
Podstata a role digitálního 3D modelu v architektonické studii náměstí v Lomnici u Tišnova.
Radim Klepárník -
Vizualizace a 3D modelování v architektuře
Peter Ružička -
Vizionářství 21. století v krajinářské architektuře - ideový návrh parku v roce 2050
Nikola Potočková -
Vizualizace kubismu v sochařství,architektuře a malířství
Natálie Forsterová -
Vizualizace Zlína z konce 19. století v Unreal Engine
Nhu Trung Nguyen -
Optimalizace 3D scény pro rendering
Nikolas Hák