Bc. Veronika ŽERTOVÁ

Bakalářská práce

Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.

Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Abstract:
This bachelor thesis deals with problems of the analysis of customers{\crq} satisfaction with services in the Interhotel Moskva a.s., Zlín. The aim of this bachelor thesis is to analyze the customers{\crq} satisfaction with the quality of provided services by hotel Moskva Zlin, especially with room equipment and services connected with accommodation. In theory I elaborate resources from literature …více
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy spokojenosti zákazníků Interhotelu Moskva a.s, Zlín. Cílem je analyzovat současnou spokojenost zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb hotelu Moskva, konkrétně s vybavením hotelového pokoje a se službami spojenými s ubytováním v hotelu. V teoretické části zpracovávám literaturu týkající se služeb, zákazníků, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 11255

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Petra Kressová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽERTOVÁ, Veronika. Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe