Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s. – Bc. Veronika ŽERTOVÁ
Bc. Veronika ŽERTOVÁ
Bachelor's thesis
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Abstract:
This bachelor thesis deals with problems of the analysis of customers{\crq} satisfaction with services in the Interhotel Moskva a.s., Zlín. The aim of this bachelor thesis is to analyze the customers{\crq} satisfaction with the quality of provided services by hotel Moskva Zlin, especially with room equipment and services connected with accommodation. In theory I elaborate resources from literature …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy spokojenosti zákazníků Interhotelu Moskva a.s, Zlín. Cílem je analyzovat současnou spokojenost zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb hotelu Moskva, konkrétně s vybavením hotelového pokoje a se službami spojenými s ubytováním v hotelu. V teoretické části zpracovávám literaturu týkající se služeb, zákazníků, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
11255
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽERTOVÁ, Veronika. \textit{Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2010. Available from: https://theses.cz/id/skx7xc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽERTOVÁ, Veronika. Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Informovanost veřejnosti o poskytování laické první pomoci
Marcela Lukášíková -
Analýza motivace volby učitelského povolání za pomoci dotazníku „FIT-Choice Scale“
Hana Žampachová -
Úroveň znalostí veřejnosti o poskytnutí první pomoci pacientovi po traumatické amputaci
Simona HRDINOVÁ -
Výuka první pomoci na základní škole
Kateřina Havlíčková -
Úroveň znalostí první pomoci u dětí na 2. stupni základní školy
Rostislav TRČKA -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka