Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s. – Bc. Veronika ŽERTOVÁ
Bc. Veronika ŽERTOVÁ
Bakalářská práce
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Abstract:
This bachelor thesis deals with problems of the analysis of customers{\crq} satisfaction with services in the Interhotel Moskva a.s., Zlín. The aim of this bachelor thesis is to analyze the customers{\crq} satisfaction with the quality of provided services by hotel Moskva Zlin, especially with room equipment and services connected with accommodation. In theory I elaborate resources from literature …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy spokojenosti zákazníků Interhotelu Moskva a.s, Zlín. Cílem je analyzovat současnou spokojenost zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb hotelu Moskva, konkrétně s vybavením hotelového pokoje a se službami spojenými s ubytováním v hotelu. V teoretické části zpracovávám literaturu týkající se služeb, zákazníků, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
11255
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽERTOVÁ, Veronika. Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost veřejnosti o poskytování laické první pomoci
Marcela Lukášíková -
Analýza motivace volby učitelského povolání za pomoci dotazníku „FIT-Choice Scale“
Hana Žampachová -
Úroveň znalostí veřejnosti o poskytnutí první pomoci pacientovi po traumatické amputaci
Simona HRDINOVÁ -
Výuka první pomoci na základní škole
Kateřina Havlíčková -
Úroveň znalostí první pomoci u dětí na 2. stupni základní školy
Rostislav TRČKA -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka