Ivana OLEJÁROVÁ

Master's thesis

Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o.

The project innovation company image OLMAN spol. s r. o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem inovace image firmy OLMAN spol. s r.o. Teoretická část na základě odborné literatury popisuje jednotlivé oblasti firemní identity a jejich vliv na utváření image. V praktické části je analyzován a vyhodnocen současný stav firemní identity a popsán skutečný image tak, jak ho vidí a vnímají zákazníci firmy. Odhalená slabá místa byla východiskem pro zpracování projektu …more
Abstract:
The thesis deals with the project of the OLMAN Limited Company corporate image innovation. Based on special literature, the Theoretical Part describes the particular spheres of the corporate identity and the influence on the formation of the corporate image. In the Practical Part, the author analyses and evaluates the current status of the corporate identity and describes a real corporate image as …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21280

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Josef Kacr, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OLEJÁROVÁ, Ivana. Projekt inovace image firmy OLMAN spol. s r. o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe