Digital marketing: a case study of a printshop – akad. Shokhjakhon Ortikov, dipl. ek.
akad. Shokhjakhon Ortikov, dipl. ek.
Bakalářská práce
Digital marketing: a case study of a printshop
Abstract:
The thesis is focused on evaluation of company’s performance in terms of digital marketing and how the digital marketing can affect to performance of selected company. Theoretical part evaluates means of marketing and current trends of marketing, especially, importance of digital marketing and its trends nowadays. Analysis of company’s marketing strategy, such as SWOT and PEST, analyses were assessed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Digital Marketing and Social Media in a Crowd Funding Campaign
Etienne Malec -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel
Název
Vložil
Vloženo
Práva