Petr SCHWARZ

Bachelor's thesis

Marketing sportovní organizace

Marketing of Sports Organization
Abstract:
Tato práce je zaměřena na specifickou oblast marketingu neziskové sportovní organizace pracující s dětmi a mládeži. Práce analyzuje marketingové aktivity, cílové skupiny a konkurenci organizace. Součásti práce je kvalitativní výzkum, který identifikuje klíčové faktory ovlivňující činnost organizace. Praktická část zpracovává plán dlouhodobé udržitelnosti, který se opírá o vícezdrojové financování a …more
Abstract:
This work is focused on a marketing of a specific area of non-profit sports organizati-on which is working with children and young people. This document analyzes marketing activities, target groups and competition organization. Part of this work is also qualitative research which identifies key factors affecting activity of the organization. The practical part handles the long-term sustainability plan …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SCHWARZ, Petr. Marketing sportovní organizace. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe