Výměnný obrázkových komunikační systém u dítěte s poruchou autistického spektra – Mgr. Zuzana Sedláčková
Mgr. Zuzana Sedláčková
Bakalářská práce
Výměnný obrázkových komunikační systém u dítěte s poruchou autistického spektra
The Picture Exchange Communictaion System of child with disorder of autistic spectrum
Anotace:
Anotace Bakalářská práce se zabývá využitím Výměnného obrázkového komunikačního systému u dítěte s poruchou autistického spektra. V teoretické části je pojednáno o problematice autismu, etiologii poruchy, triádě postižení, dále o významu komunikace, alternativní a augmentativní komunikaci, o metodice VOKS – je popsáno všech sedm výukových lekcí a čtyři lekce doplňkové. V praktické části je uvedena …víceAbstract:
Annotation The thesis deals with the usaje of The Picture Exchange Communication Systém by the boy with disorder of autistic spectrum. In the theoretical part there are specified problems of autism, its etiology, triad of impairments, then the meaning of communication, alternative and augmentative communication, and the metodology of PECS – its seven tutorial issues and four additional ones. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vdn97/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLÁČKOVÁ, Zuzana. \textit{Výměnný obrázkových komunikační systém u dítěte s poruchou autistického spektra} [online].
Brno, 2009 [cit. 2021-01-22]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/slibv4/>.
Bakalářská práce.
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Kvalita a rozvoj komunikačních dovedností osob se souběžným sluchovým a mentálním postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Eva Smištíková -
Možnosti alternativní a augmentativní komunikace na jednotkách intenzivní a resuscitační péče
Martina Hájková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se sluchovým postižením a přidruženými vadami
Alena Roučová -
Alternativní komunikace žáků základní školy speciální a její využití v rodině a domově pro osoby se zdravotním postižením
Ivana Valčáková -
Alternativní a augmentativni komunikace
Nikol PETROVIČOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková