Požadavky na moderní učební pomůcky pro efektivní výuku ruského jazyka – Bc. Adam Janek
Bc. Adam Janek
Diplomová práce
Požadavky na moderní učební pomůcky pro efektivní výuku ruského jazyka
How Shall be Designed a Modern Textbook for Effective Teaching of Russian
Anotace:
Magisterská diplomová práce nazvaná Požadavky na moderní učební pomůcky pro efektivní výuku ruského jazyka analyzuje potřeby kladené na moderní učebnici současného ruského jazyka – učební pomůcku zajišťující efektivní výuku ruštiny a na základě požadavků na jazykové učebnice stanovuje základní vlastnosti, které by moderní učebnice (nejen ruštiny) měla mít. Diplomová práce obsahuje část obecnou a teoretickou …víceAbstract:
In the present thesis, we showed how a modern language manual (a textbook) should be designed when aiming for an effective teaching of Russian language. In the general part of the submitted dissertation, we defined the criterias, and basing us on them, in the specific parts of the thesis we used them to evaluate the most popular textbooks for teaching Russian in the Czech Republic. We applied these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f00oi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Požadavky na jazykovou vzdělanost ve vazbě na jednotlivé funkce podniku
Hana Zerzánová -
Požadavky na jazykovou vzdělanost ve vazbě na jednotlivé funkce podniku
Štěpánka Janoušová -
Požadavky na jazykovou vzdělanost ve vazbě na jednotlivé funkce podniku
Jaroslava Vondráková -
Komparace nabízených produktů vybraných jazykových agentur/škol se zřetelem na potřeby předem definovaného klienta
Katarína Soukup Bratinková -
Mobile Language Applications as Tools in Second Language Learning.
Filip Staněk -
Motivácia stredoškolákov učiť sa ruský jazyk v súvislosti s konfliktom na Ukrajine
Kristína Mazáková -
Jazyková situace na Ukrajině a její vývoj od začátku 20. století po současnost (se zvláštním zaměřením na ruský jazyk)
Vita Didyková -
"Albanskij jazyk" a "Padonki" jako sociální a kulturní jev v současném ruském jazyce v komparaci s analogickými jevy v české internetové kultuře
Miroslav Půža