Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha – Kateřina Mikšovská
Kateřina Mikšovská
Diplomová práce
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Marketing and Commercial Communications of the Hockey Club Sparta Prague
Anotace:
Hlavním cílem práce je popis a zhodnocení marketingových a komunikačních strategií hokejového klubu HC Sparta Praha.Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretické kapitoly se věnují marketingovým a komerčním komunikacím, jejich vymezení, roli a popisu jednotlivých součástí komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na popis cílových skupin, představení marketingových a komunikačních cílů klubu a …víceAbstract:
The main purpose of the thesis is to describe and analyze the marketing and communication strategies of the hockey club HC Sparta Prague. The thesis comprises two parts -- theoretical and practical. Talking about the theoretical chapters, marketing and commercial communications, their role and so called marketing mix are described in there. The practical part of the thesis aims at the target groups …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24848
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Tomáš Klimíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24848
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Oldřich Sadílek -
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová -
Assessment of the Factors Affecting the Asset Securitization Business of Commercial Banks
Gaoge Jin -
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Iva Zitková -
Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
Daniela Bienková -
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Anna Paulišová -
Krizová komunikace v průmyslu komerční bezpečnosti
Lenka Vydrová -
Komunikace HC Sparta Praha s fankluby jako nástroj PR.
Jiří Janota