Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha – Kateřina Mikšovská
Kateřina Mikšovská
Master's thesis
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Marketing and Commercial Communications of the Hockey Club Sparta Prague
Abstract:
Hlavním cílem práce je popis a zhodnocení marketingových a komunikačních strategií hokejového klubu HC Sparta Praha.Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretické kapitoly se věnují marketingovým a komerčním komunikacím, jejich vymezení, roli a popisu jednotlivých součástí komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na popis cílových skupin, představení marketingových a komunikačních cílů klubu a …moreAbstract:
The main purpose of the thesis is to describe and analyze the marketing and communication strategies of the hockey club HC Sparta Prague. The thesis comprises two parts -- theoretical and practical. Talking about the theoretical chapters, marketing and commercial communications, their role and so called marketing mix are described in there. The practical part of the thesis aims at the target groups …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24848
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2010
- Supervisor: Jiří Mikeš
- Reader: Tomáš Klimíček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24848
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Oldřich Sadílek -
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová -
Assessment of the Factors Affecting the Asset Securitization Business of Commercial Banks
Gaoge Jin -
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Iva Zitková -
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Anna Paulišová -
Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
Daniela Bienková -
Krizová komunikace v průmyslu komerční bezpečnosti
Lenka Vydrová -
Komunikace HC Sparta Praha s fankluby jako nástroj PR.
Jiří Janota