Kateřina Mikšovská

Master's thesis

Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha

Marketing and Commercial Communications of the Hockey Club Sparta Prague
Abstract:
Hlavním cílem práce je popis a zhodnocení marketingových a komunikačních strategií hokejového klubu HC Sparta Praha.Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretické kapitoly se věnují marketingovým a komerčním komunikacím, jejich vymezení, roli a popisu jednotlivých součástí komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na popis cílových skupin, představení marketingových a komunikačních cílů klubu a …more
Abstract:
The main purpose of the thesis is to describe and analyze the marketing and communication strategies of the hockey club HC Sparta Prague. The thesis comprises two parts -- theoretical and practical. Talking about the theoretical chapters, marketing and commercial communications, their role and so called marketing mix are described in there. The practical part of the thesis aims at the target groups …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2010
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Tomáš Klimíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24848