Zavedení nového energetického nápoje na český trh – Bc. Daniel Svěchota
Bc. Daniel Svěchota
Master's thesis
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Introduction of a new energy drink to the Czech market
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje tématu zavedení přírodního energetického nápoje na český trh. Práce se nejdříve zabývá teoretickými informacemi z oblasti marketingu, které jsou nezbytné k porozumění části praktické. Ta je rozdělena analýzu trhu s energetickými nápoji v České republice a preference spotřebitelů a výstupem této části je zhodnocení potenciálu přijmutí nového výrobku. Druhou část tvoří …moreAbstract:
This diploma thesis is devoted to the subject of introducing a natural energy drink to Czech market. As first are described theoretical marketing informations which are essential to understanding practical part of diploma thesis. This writing is parted into energy drinks market analysis and consumer prevalences and the result of this part is evaluation of possibility to introduce new product to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/mt2cl/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVĚCHOTA, Daniel. \textit{Zavedení nového energetického nápoje na český trh}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/slprlr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Master programme / field:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
The strategy of introducing a new serviced residence to the Prague accommodation market
Alina Utkina -
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Zavedení nového výrobku na trh
Jitka Janurová -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Martin BANGHO -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Václav HLAVÁČ -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Lucie KARÁSKOVÁ -
Zavedení výrobku na zahraniční trh v sektoru vybavení pneuservisů
Barbora Krejčová