Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce – Bc. Jakub Haňka
Bc. Jakub Haňka
Master's thesis
Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce
Identification of factors that are critical for consumers during shopping in selected retail unit
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá nákupním rozhodováním zákazníků a faktory, které na ně mají vliv, a to především v maloobchodním řetězci Kaufland. Dále jsou zkoumány příjmy a spotřební výdaje domácností, jejich citlivost na akční pobídky, vztah spotřebitelů k biopotravinám a plýtvání potravin. Cílem práce je odhalit za pomoci shlukové analýzy segmenty zákazníků a určit faktory, které ovlivňují spo-třebitele …viacAbstract:
The diploma thesis deals with shopping decision making of customers and factors which have an impact on them, mainly in retail chain Kaufland. Further are researched incomes and consumer spending of households, their sensibility on action prompts, relationship of consumers to organic food and wasting of food. The aim of the thesis is to reveal with help of agglomerate analysis segments of customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAŇKA, Jakub. \textit{Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/slqqft/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Nákupní chování obyvatel zvoleného města spojené s nákupem na splátky
Petra Adamcová -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman -
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
Erik Dudek -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková